det kunde ha varit värre

Idag är det pissväder och jag hade en redovisning som gick pissdåligt. Det kunde dock ha varit värre, så jag tänkte dela med mig av några fina saker som jag har tänkt fokusera på istället för det som är piss:
- Anna erbjöd mig skjuts till och från skolan utan att jag ens behövde fråga - tummen upp!
- Det gick så bra för Anna och Jasmine på redovisningen!!
- Jag fick trevligt lunchsällskap och skrattade mest hela tiden, till och med så att vatten sprutade ur munnen på mig, och det är ju inte varje dag det händer!
- Samma bilkörande Anna gav mig världens finaste komplimang om hur bra det är att jag är så positiv och tycker om mig själv så mycket. Det gjorde mig gladare än vad jag tror hon vet. Men jag tror hon läser min blogg, så nu vet hon det! Tack Anna!
- När jag kom hem blev jag överraskad av ett chokladogram som pappa skickat!!!! Så underbart fint och trevligt att komma hem till, vilken superpappa jag har som tänker på såna saker!
.
.
.
För att göra mig själv ännu gladare tänkte jag dela med mig av några bilder som får mig att skratta:
Jag och Alva i helt fantastiskt moderiktiga kläder på en midsommarafton för mången år sedan.
Becky i en lejongäspning!!
Jag och Malin omogna i London.
Snopp-lussebullar.
Jag som fotobombar Olof.

Ordbajsningar
Postat av: LN

åååååå herrejesus vilka outfits...........

och som svar på din kommentar: va!! det var ju seriös information

2012-05-09 @ 15:22:49
Postat av: Olof

När är den första bilden tagen?

2012-05-11 @ 01:59:47
Postat av: Ingrid

Olof: Jag är inte säker... det är på midsommarafton, och eftersom jag köpte den där fräsiga outfiten efter jag och mamma varit i London kan jag nog anta att det vaaaar... 2005? Kan det stämma?

2012-05-11 @ 12:19:31

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0