creepy creeperson

Emma på Uppercut.se verkar vara lite besatt av mig, det hela börjar gå överstyr nu, alltså. Ja, klart som fan att du saknar mig som kund, jag beställde en BH från er till STUDENTEN för två år sen. Take the hint.
Kollade igenom mina mobilbilder och tänkte även bjuda på den här sköna bönan Amanda när hon erbjöd sig att medverka i Jennies födelsedagsfilm. Jag är måttligt road över att så många (inklusive min EGEN MOR!) trodde att jag kunde hjula så bra. Nej, nej, det är bara jag som gör den halvklumpiga kullerbyttan in bakom trädet, sen tar yoga-judo-kan-stå-på-huvudet-utan-stöd-Amanda över och hjular rakt in i era hjärtan!
Vi bytte om mitt i parken. Jag ska inte ljuga, det var en del som stirrade.
Och om det är någon som har missat födelsedagsfilmen så kommer den här igen, jag är faktiskt riktigt stolt!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Va, var det inte du??

2012-05-31 @ 21:27:30

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0