blodgivarN

Jag gav blod igår men vet inte hur länge plåstret ska sitta på. Tänk om jag tar bort det nu och så bah börja det spruta massa blod överallt?! HUR LÄNGE SKA DET SITTA PÅÅÅÅÅÅ?!!?
För övrigt har min hjärna gått på sommarlov. Jag har bara en dag till i skolan innan det är schlutt, och det är en kulturdebatt jag borde förbereda mig för. Det går sådär, får piska igång hjärncellerna lite och dra en sista ansträngning. Igår satt vi ett gäng på Jasmines gräsmatta och drack öl och körde quiz, ikväll blir det förmodligen uteservering med Amanda också. Men först ska vi på nån utställning med massa arbeten som alla utgångselever på skolan har, det ska nog bli intressant! Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, för även om jag är lagomt solbränd, lycklig, glad och en hottie mcfottie på insidan, så ser mitt hår förjävligt ut.
Här är en bild från några veckor sedan då jag kände mig snygg. Jag la aldrig ut den här bilden för det kändes lite väl ego, men nu när det inte är nutid är det väl mindre ego. Eller? Hur som helst ska jag fan se ut så här ikväll, det är dagens mål! Ha en trevlig helg!!

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Att döma av plåstret så var det första gången du gick till blodcentralen och de tog bara ett prov innan du får börja ge blod på riktigt. Den nålen är ju hur liten som helst, behöver man ens ett plåster? När du lämnar blod på riktigt kommer nålen vara mycket grövre, och även då brukar jag bara ha bandaget på i några timmar. Men jag har ju läkkött som Wolverine också.



Snygg bild!

2012-05-25 @ 15:05:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0