alfapet och vin-kväll

Igår satt jag och Amanda på hennes inglasade balkong och myste, efter att ha spenderat våra allra sista slantar på en flaska vin och lite stjärnsnacks. Jag är fortfarande riktigt arg över att jag spenderade 120 kronor på att se jävla The Avengers på bio, och i 3D som gjorde mig så yr att jag knappt kunde hålla balansen efteråt! Men ja ja, nu ska vi inte tänka på såna hemska saker. Hur som helst så hade jag supertrevligt med Amanda, vi bestämde oss för att spela alfapet. Vanligtvis brukar Amanda inte vilja spela spel, eftersom hon är världens sämsta förlorare och påstår att hon kan bli så sur att hon går hem för tidigt ifall hon förlorar, men då hon fick lära att jag faktiskt aldrig har spelat alfapet tidigare så körde vi en omgång. Det slutade 288 poäng till Amanda, 369 till mig! HA HA HA! Åh gud, det var så roligt.
Så här avslutades omgången:
Och idag kom jag på att det går att facerapea Amanda utan att vara inloggad på hennes facebook! Hon är nämligen sååå lättgenerad och då jag skämtsamt hade skrivit på hennes vägg och frågat om hon var "up for some naughty stuff tonight" så hade tydligen nån killkompis till henne blivit övertygad om att hon och jag var lesbiska älskare. Och jag kan ju inte låta ett sånt tillfälle gå mig ur händerna?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahahahahah så himla elakt!

2012-05-20 @ 00:02:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0