yessssssssssss

Idag hade vi projektredovisning som gick förvånansvärt bra, och nu är helveteskurserna över!! YESSSS! Nästa vecka börjar jag min efterlängtade svenska-kurs som jag tror kommer vara superintressant, pengarna kommer på fredag (tillsammans med klipptid) och på lördag blir det tentafest. Såååå sköööönt.
Tänkte bara bjuda på en liten screenshot som förhoppningsvis förmedlar hur mycket jag behöver studielånet... Jag ska EJ spendera det direkt, dock måste jag prioritera klippning eftersom jag sist klippte mig när skolan började... i augusti förra året. Så... ja. Men fick ett riktigt bra pris på frisörsalongen som ligger i skolan, 250 kronor bara! Och så har jag ögonen på ett par billiga jeans på Lindex, men sen FÅRE VA! Ska ej spendera mer pengar utan försöka hushålla. Och så ska jag ut imorn och söka jobb på stan, håll tummarna för mig!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0