trevlig helg

Som för att väga upp för mina tidigare, urtråkiga helger har jag de senaste kvällarna haft det fruktansvärt trevligt i gott sällskap! I fredags gick jag och Emma och satte oss på BM där Jasmine skulle vara black jack-dealer under kvällen. Det är mest bara äckliga tjocka gubbar där, men ölen är billig och så kan man få leka lesbiskt par och driva med fyllosarna och bara ha kul. På McDonalds efteråt var det en full medelålders man som la sig i vårat samtal och försökte övertala oss till att släppa till lite oftare, och när jag sa emot honom så höll jag nästan på att bli nedslagen! Spännande indeed. Sen blev jag stoppad av polisen på vägen hem för att jag cyklar utan lysen. I'm walking on the wild side of life. Igår var jag, Anna och Amanda hemma hos Jasmine, Martin och Erik. Vi drack vin och åt köpepizza och snackade skit hela kvällen. Så jag har haft en riktigt trevlig och social helg, mycket nöjd! Sen tror jag att det inte gjorde det värre av att all stress och spänning släppte efter att tentan var gjord, såå skööönt.
-
Nu, resten av dagen, är det nog slöläsa lite Steve Martin med Vem vet mest-marathon i bakgrunden som gäller och sockerkaka som enda näring. Har jag tur kanske det blir lite bacon till middag, men jag ska inte ta mig vatten över huvudet.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0