the salstenta is gjord

Jag är alldeles matt i kroppen efter ha gått och spänt mig och stressat över salstentan hela veckan. Det gick fruktansvärt bra, tentan var mycket lättare än väntat och jag kunde så gott som allt på alla frågor! Maxpoäng var 60, godkänt 36 och väl godkänt 48. När jag räknade ihop på ett ungefär mina poäng, och försökte vara lite pessimistisk ändå, fick jag det till ungefär 50!!! Så jag har ju helt klart godkänt, och om jag har tur till och med VG! Svaret får jag dock inte förrän om typ tre veckor, så... Ja. Men hur som helst är jag fruktansvärt glad och helt utmattad. Dock var det lite stress en kvart (!!) innan tentan skulle börja, då jag fick veta att jag var tvungen att ha med mig legitimation. Fuck, jag som hade lagt av mig börsen hemma på diskbänken. Ängeln Ida lånade mig sina bilnycklar, jag KUTADE hem till henne, snodde bilen, körde hem och hämtade börsen och sprrrrrraaaaang tillbaka till tentasalen. Som tur var så var kön så lång att dom inte hade hunnit stänga dörren, så jag hann in. Annars hade det ju varit surt som fan. Men ja, det gick ju bra!
GLAD_TJEJ_91 TAR HELG!

Ordbajsningar
Postat av: linn

GRATTIS! skönt att det är över :)

2012-03-16 @ 15:26:30
Postat av: LN

grattis ingrid!! :D

2012-03-16 @ 18:11:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0