oboy!

Vilket vackert väder!
Dagen började med en sjukt tråkig föreläsning som vi lämnade på första rasten. Vi är fyra stycken från min klass som nu läser den alternativa svenskakurs som vår studierektor har satt ihop, eftersom vi inte alls var intresserade av den entreprenörskurs som dom helt plötsligt har slängt in i vårt program. Dock visade sig den här föreläsningen vara helt irrelevant till vår kursplan och det slutade med att vi gick därifrån en timme senare. Sjukt ovärt. Istället gick jag på bibblan och lånade en hel hög med litteratur inför hemtentan jag ska skriva om ett landskap (gissa vilket), och sen mötte upp Emma för att äta lunch i det fina vädret!
Nu när jag kom hem upptäckte jag att jag hade blivit brun i ansiktet och urringningen! Helt otroligt, kändes det!
Min lilla hög med några av böckerna inför hemtentan. Gissa vilket landskap jag skriver om?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0