nu börjas det

Nu måste jag alltså sätta igång att skriva saker igen. Nu har jag ändå börjat i god tid, men det känns lite omotiverat att sätta mig och skriva just nu... Förutom att ha läst tre kapitel i The Hobbit, har jag hunnit åstadkomma så här mycket sen jag vaknade för fyra timmar sedan:
Jag har dock inte riktigt bestämt mig om jag ska behålla den där sista meningen än.
Annars har jag så gott som INGA planer inför helgen, någon kväll ska jag hänga med Emma och se på film, men annars inget speciellt. Känns lite tråkigt, om jag ska vara ärlig, men samtidigt har jag ju massor av intressanta böcker om Västerbotten att plöja mig igenom, HOHO.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Bakgrunden till den här bloggen ger mig cancer.

2012-03-31 @ 01:09:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0