något så litet

Idag är det tyvärr superfint vårväder ute, precis när jag lyckas vara lat och ligga inne hela dagen. Typiskt. Vet inte vädret att det ska anpassa sig efter mig? Skärpning.
Jag har inte så mycket att berätta, utan har bara tänkt bjuda på en dålig webcam-bild på något så litet och enkelt som gör mig så sjukt glad och sprallig, nämligen en bukett tulpaner i min fina lägenhet!
Jag ska ta mig tusan alltid ha blommor hemma, det är typ det bästa som finns. Men då måste jag ta och köpa mig en ordentlig vas först så min tillbringare kan sluta extraknäcka och gå tillbaka till sitt vanliga jobb (som den faktiskt tjänar nog med pengar på för att försörja sin familj på). Observera min snygga Singin' in the rain-affisch i bakgrunden och mina påskljus med påskliljor tryckta på dom. Hittade dom på myrornas och dom var "gratis" (expediten råkade glömma bort att slå in priset för dom, så KA-CHING!). Ursnyggt och lite påskfint, sådär!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0