lite vårigare, lite bättre!

Jag insåg häromdagen att min header gjorde för ganska precis ett år sedan, så jag kände att bloggen behövde en liten uppiffning! Det fick bli lite rosa och lite schackrutor och lite fina bilder på några personer jag inte skulle kunna klara mig utan. Lite vårigare och lite bättre, helt enkelt! För att hedra mina headers genom tiderna tänkte jag lägga upp några av mina tidigare alster:
Den första, GRANITSKUGGAN! Namnet var Jennies påhitt, helt klart. Om jag inte minns fel hade jag texten "Äventyr för de hårdkoktas äggledare" under, vilket jag måste erkänna var lite småroligt av mig. Helt klart en favorit med Paris i bakgrunden.
Hahahaha den här hade jag glömt bort. Tror det var i min allra värsta photoshoppar-tid under gymnasiet. Snyggt jobbat.
ÅH!!! Den här var typ min favorit, en vinterheader. Också i photoshoppar-tagen, helt klart! Justja, sen gjorde jag en liten ändring...
HAHA, jag tog nämligen körkortet!!!! Så då var jag ju bara tvungen att lägga till "mitt" körkort där på sidan. Hahahahaha, så jävla fult.
Och den här finingen!! Gud, den var ju jättetrevlig ser jag ju nu... Snyggt!
Sen blev det visst den här, det måste vara något sorts vintertema, misstänker jag... Lite tråkigt, måste jag säga.
Sedan blev det den här när jag åkte till London!
Sedan den här jätten när jag var i Spanien...
Och så gamla godingen när jag kom hem förra påsken!
-
MEN FY VAD TRÅKIGT, nu ser jag ju att dom flesta är alldeles för feta och stora för att rymmas och synas ordentligt. Kul inlägg då, ett gäng halva gamla headers. Aja, jag orkar inte fixa det nu för jag är alldeles för hungrig. Ni får helt enkelt hålla till godo!
-
Amanda påpekade att jag skriver mycket om vad jag äter här på bloggen, och det tänkte jag fortsätta med: nu blir det fredagshamburgare.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0