IT'S A CHRISTMAS MIRACLE

Idag gick jag på stan med Jasmine och hade redan bestämt mig för att kolla in ett par jeans på Lindex. I provrummet höll jag på att trilla av pinn när jag drog på mig dom och dom SATT SOM EN SMÄCK! Perfekt höga i midjan (VARFÖR är det så svårt att hitta jeans med hög midja?!), perfekt tvätt, perfekt smala i benen... Helt perfekta. Jag kollar på prislappen av ren vana och ser att dom kostar 299 istället för 399 som jag trodde från början!!!! Jag höll på riktigt på att börja gråta och Jasmine började sjunga om att det var ett christmas miracle. Så jag bestämde mig för att köpa två par när jag ändå hade hittat perfekta jeans, så köpte dom i en mörkare tvätt också. När jag stod i kassan så säger expediten att det är sista dagen av deras erbjudande som innebär att om man köper för över 400 kronor får man 100 kronor rabatt!!!!!!! ÄNNU ETT MIRAKEL!!!! Jag trodde helt ärligt att jag drömde, så fantastiskt perfekt och otroligt.
-
Nu kommer snart Anna, Amanda och Louise hit för liten minitentafest (ALLA i klassen är så tråkiga som tackar nej till redig tentafest, what's the dealio, liksom?) och jag väntar mig nästan att typ träffa min framtida make ikväll bara för att den här dagen är som ett enda christmas miracle. Jag kanske borde köpa en triss-lott?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0