internationella tentapluggdagen

Nu är jag alldeles mosig i huvudet efter att ha suttit hela dagen med Amanda och pluggat igenom budgetering och redovisning. Känns som att den här tentan kommer gå åt helvete, jag förstår nästan ingenting. Men Amanda är ju som vanligt en ängel som förklarar och nöter och bankar tills det kommer in något i mitt huvud. Det lär dock bli några såna här sessioner innan nästa fredag om jag ska ha en chans till godkänt.
Annars, så här på internationella kvinnodagen, har jag bestämt mig för att strunta i disken bara för att. Och så väcktes jag av världens finaste SMS av världens finaste Becky, med en sån oväntad och genomtänkt komplimang som kommer att lysa upp till och med dom värsta pluggdagarna framöver. Hon är guld värd, den där Rebecka. Nu ska jag alldeles strax sticka iväg på Stadsbiblioteket där Vänsterpartiet har anordnat en feministkväll, dagen till ära. Då kanske jag kan få reda på hur fasen jag kan få gå med i Vänstern här i Halmstad eftersom dom vägrar svara på mina mail.
Gammal bild på mig och fin-Becky på väg till balen.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0