ingen träning

Det blir inte mer träning för mig den här veckan, verkar det som. Mitt halsont går inte bort, och det irriterar mig nå så fruktansvärt. Gick på apoteket och plockade på mig en flaska Kan Jang för att få bort det, men i kassan fick jag reda på att det kostade 169 kronor... NOPE! Ain't gonna happen. Så jag bestämde mig för att träningen får lida och jag får tillfriskna av mig själv istället. 
Idag ska jag bara ta det lugnt och börja på min examinationsuppgift i den nya svenskakursen. Fördelen med att få jobba själv är att jag redan fått uppgiften och då kan läsa böckerna och faktiskt VETA vad det är jag kommer ha användning för, istället för att läsa böckerna och bara försöka ta in allt och sen få en uppgift och behöva läsa om böckerna igen för att få rätt information. Nej, då föredrar jag det här istället!
Ikväll blir det HUNGER GAMES på bio med Jasmine och Amanda, det kommer äga så jävla hårt!! Har tyvärr inte läst boken (står i kö till att låna den på bibblan - BARA NÅGRA MÅNADER KVAR NU!), men tror filmen kan vara sjukt underhållande ändå!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0