hello again

Nu är jag tillbaka i Halmstad och vid min dator. Skönt att vara hemma, och det är första gången som jag kommit hem från en resa och känt att det bara är skönt att få vara hemma igen! Eller ja, det betyder dock inte att jag inte har haft skitkul i Umeå, för det har jag, men det har varit sjukt intensiva dagar. Särskilt eftersom jag är van vid mitt egna, lugna tempo. Men ja, jag har i alla fall haft fruktansvärt kul, sprungit omkring mest hela tiden och träffat massa människor och skrattat, skrattat, skrattat. Mammas fest i lördags var superrolig och jag hann med att träffa flera gamla flammor från förr! Nu är jag dock helt slut eftersom jag varken har sovit speciellt mycket i helgen eller druckit drycker som inte innehållit alkohol... Hrmm... Ja, så jag ska ta en tidigt kväll nu, sova ut och så kommer det bilder imorgon! Godnatt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0