FOTC och höstplaner

Gudars så duktig jag har varit idag. Efter jag kom hem från skolan satte jag direkt igång med att storstäda hela lägenheten, packa upp min väska och tvätta all min tvätt. När Amanda berättade att hon tvättar varannan vecka och då tar ALLA textiler i hela lägenheten, så väcktes några tankar i mig. Tvättar man alltså strumpbyxor också? Kökshanddukar? Förkläde? Mattan som ligger i mitt kök/hall som jag spiller på så gott som varje dag? Så jag fick ett ryck och samlade ihop allt för tvättning (förutom mina sängkläder då, jag har ju bara sovit i dom i över en månad och är ju inte helt dum i huvudet). Så nu är allt skinande rent, både golv och kläder och lilla jag! Och så chicken nuggets till middag på det gjorde ju dagen till en tiopoängare!!!
-
Idag kom även en lärare som heter Lena förbi i klassrummet och berättade om filmvetenskap, inriktningen jag ska välja till hösten. Hon verkade urcool, måste ha varit åtminstone 55 år gammal, sminkad nå så jävulskt, mörk ögonskugga upp till ögonbrynen, läderlinne med världens urringning, typ fyra-fem halsband, örhängen och armband som klirrade varenda gång hon rörde på sig. Hon var sjukt dramatisk och babblade på som attan om filmhistoria och teori och allt annat som vi ska läsa. Gud så det verkade intressant! Jag har velat lite vad jag skulle välja för inriktning nästa år, men nu står det i alla fall klart att det blir film, så det ser jag fram emot!
-
Jag avslutar med en låt jag har nynnat på hela dagen, Flight of the conhords är verkligen mästarna!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0