forever alone

Har det verkligen kommit till den punkt då jag typ måste försöka skaffa fler vänner? Alldeles för många helger nu har jag blivit tvungen att sitta hemma och häcka för att mina vänner jobbar, åker hem till familjen, blir sjuka eller får för sig andra idiotiska idéer som tydligen är mycket roligare än att vara med mig! WHYYYY?!?! Jag vill bara hitta på något, se på film, dricka öl, ha syjunta, skjuta pilbåge - VAD SOM HELST! WHAT ABOUT ME AND MY NEEDS?! Snyft. Så jag är forever alone även ikväll. Dock har jag ju blivit en mästare på hemmakvällar, så jag fixar lyxburgare (det är ju ändå fredag...), dricker en egen liten öl, poppar popcorn, glider ned i pyjamasen och slår på någon av alla 30 filmer som jag har osedda på min externa hårddisk. Det är ju trevligt det med.
Ha en trevlig kväll, allihopa!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0