fajnälly

Äntligen får jag återuppliva mitt sociala liv lite grann och träffa Jasmine och Amanda för lite fika och plugg. Annars har jag idag bara sovit länge (är det bra eller dåligt att när jag får sova ut och dra mig ordentligt så sover jag aldrig längre än till halv elva??), varit ute på långpromenad i det sjukt vackra vädret, diskat, ätit hårdmackor och nudelsoppa och till och med hunnit plugga lite grann! Jag känner mig duktig.
Jag tänkte visa upp mina fräsigt rosa ben, leopardmönstrade linne och relativt nya bakgrund. Jag köpte en dyr och fin gardin och häftade upp den under loftsängen, så nu har jag nästan som en liten fondvägg bakom soffan! Jag är som rena rama Äntligen Hemma-fixarn!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0