bilder från fredagen

Här kommer några bilder från i fredags när jag var ute och röjde med Linn och Erika. Fler bilder finns på facebook i albumet "En tripp till Umeå".

Här drog Erika en Barney!!! Som ni ser så är Linn suddig för att hon skrattar, och jag trodde Erika också satt och asgarvade, men när jag tittade på skärmen sen ser jag att hon ser faaaaab ut och tittar rakt in i kameran! SOURCERY!!
Dance-face på Linn och drunken eye på Erika.
Självklart ser jag ut som Björn Ranelid bredvid två av Umeås blekaste tjejer.
Och så avslutar jag med kvällens i särklass snyggaste bild, och innan allt (jag) spårade ur totalt.

Ordbajsningar
Postat av: becky

åh vilka härliga bilder! dock kan jag inte låta bli att skratta åt att du förmodligen är ensam om att fortfarande ta med dig digitalkamera på krogen som du fotar med... men det är nice, jag gillar det! ;)

2012-03-06 @ 19:42:11

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0