ännu en heldag

Idag har det varit ännu en heldag med plugg, plugg, plugg. Jag, Emma och Jasmine åkte hem till Amanda imorse för att nöta, nöta, nöta. Min hjärna är verkligen helt mosig av allt som det är tänkt att jag inte bara ska FATTA, utan även KOMMA IHÅG! GAAH!! Så många termer, principer, metoder och bajs. Som tur var fick jag turen och äran att få prata med två sköna bönor på en och samma dag, nämligen Malin och Becky. Det är som att jag på något sätt förknippar dom med att peppa mig till att plugga, så det är en himlarns tur att jag kan ringa dom! Så tidigare ikväll satt jag och förbannade mig över allt jag måste få in i hjärnan och tänkte "Vad skulle Malin och Becky ha gjort?". Jo, det här är för fan PRECIS vad dom hade gjort:
FÄRGKORT!! Gröna kort är metoder, principer och regler, blåa kort är  redovisningstermer och rosa kort handlar om moms! Namnet på framsidan, definitionen på baksidan! Tog mig bara två och en halv timme att knåpa ihop, så imorn blir det att förhöra mig själv och tjejerna på detta som om det vore glosor inför spanskan i högstadiet och hoppas på att något fastnar! Wish me luck!
Och tack till Becky och Malin för evig inspiration! Måste bara få skryta om mina sjukt smarta vänner som läser juridik respektive tekniska basåret och pluggar rövarna av sig, men ändå kan ta sig tid att muntra upp lilla mig!

Ordbajsningar
Postat av: LN

snyggt!

2012-03-15 @ 11:00:34
Postat av: Alva

Vilka bra vänner du har:) Du är så mycket duktigare än mig!!!!

2012-03-15 @ 18:34:31
Postat av: Mamma

Imponerande jobbat!!

2012-03-15 @ 20:27:10
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon, det kommer att gå jättebra! Kram

2012-03-15 @ 20:40:14
Postat av: becky

Fina lappar! Gjorda av en fin tjej :)

2012-03-16 @ 18:18:30

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0