veckovis

Ett inlägg i veckan låter väl som en bra idé? Fick skäll av Jasmine för att jag aldrig uppdaterar, och jag tänkte att det spelar väl ingen roll eftersom det ändå inte är någon som läser bloggar på sommaren? Tji fick jag, besökarantalet har hållt i sig stadigt även fast det inte kommer upp ett skit här!
-
Ja, den senaste veckan har väl flytit på ett sätt som verkar vanligt nu. Jag träffar mina närmaste och finaste vänner var och varannan dag, läser massor av sidor till mina sommarkurser, jobbar extra på Ica Bågen och dricker lite för mycket alkohol. Ikväll är jag bortbjuden på middag hos den fagra Erika, imorn konfirmeras mina kusiner, på fredag är det ju midsommar med familjen och på lördag lite utgång. Ungefär så ser det väl ut! Hur som helst lever jag livet och känner mig riktigt lycklig, ibland tror jag nästan att jag strålar! Det skadar väl inte heller att jag har en ursnygg bränna och att mitt hår äntligen är i en fin färg.
Här kommer en bild på mig och Linn på TC i fredags. Linn ville inte vara med.
Här är en till bild från samma kväll med sämre kvalité, ett exempel på hur Linn skulle se ut i mitt hår.
Ännu en bild från den kvällen, uppe på Taket under några filtar.
Erika från en vecka tidigare när hon, jag och Linn gick ut och skakade lite ass.
Jag var också med, jag lovar.
En liten bild på fina Alva som tog studenten!
Och så bara Alva och Ellen som fånar sig här hemma.
Så, nu fick ni er några bilder också, herregud vad generös jag är! Juste, från och med några dagar sedan finns jag även på Instagram, om någon av er hipsters där ute håller på med sånt tjafs! Jag heter Inkykinky där ifall någon vill följa mig. Och ja, ni behöver inte säga nånting, jag vet att jag har världens bästa användarnamn.

Ordbajsningar
Postat av: jekkan

UPPDATERA NU DÅÅEE

2012-07-14 @ 19:27:20

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0