sista kvällen med gänget

Igår kväll var det bästa utekvällen i Halmstad hittills, vi hade så fantastiskt kul sista kväll innan jag och mina fina vänner sprids över landet för sommaren!
Amanda, Jasmine, Anna och jag.
Det sista man ser innan psycho-Amanda snapar och mördar allihopa.
Vi åt ostkrokar med gaffel för tydligen luktar ens fingrar stjärt annars.
Eftersom man inte kan sitta på min toalett och stänga dörren blev Amanda offer för denna klassiska bild.
Anna var lite mer villig och ville posa.
Det här var gruppbildsguld!!
Jasmine åt chokladkauga direkt från kylskåpet.
Sen sprang vi på klubb!! Vi kom in på ett ställe som heter Morfars som vi egentligen är för små för att få komma in på, men den här gången hade Jasmine charmat in sig hos vakterna och vi smet in. Gudars så roligt vi hade!!
-
-
Imorn kväll åker jag alltså hem till Umeå igen, det kommer bli skönt det med! Men jag kommer sakna mina fina vänner såklart. Nu ska jag sätta igång och packa, ses imorn Umeå!!

Ordbajsningar
Postat av: the.pimp

auja så söta bilder! när du kommer tillbaka ska vi rocka dubbel så gott! PS! hoppas du har det astråkigt i umeå så du kommer uppskatta halmstad som fasen den! ha det gott din lilla gottegris.. :* XD :P

2012-06-03 @ 16:47:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0