hoppsan

Oj då, bara en vecka sedan jag uppdaterade bloggen. Sorry, bloggiz. Jag har helt enkelt varit upptagen! Jag har sprungit runt och träffat alla möjliga människor, blivit bjuden på middagar och ätit och druckit alldeles för mycket gött. Men det finns mycket att fira, så varför inte!!! Igår tog min fina lillasyster Alva studenten, och OJ vad stolt jag är över henne! Så fantastiskt kul, det känns som evigheter sedan jag lämnade UIGs lokaler för det stora stygga livet. Oh well. Bilder från firandet kommer säkert... nån gång... När jag orkar sätta mig ner och föra över allt, antar jag. Lugna dagar kommer nog inte förrän nästa vecka, så det kanske blir då någon gång.
Ikväll ska jag ut till stugan som Jennie hyr den här veckan och dricka vin och umgås med henne, sedan jobbar jag och lär fortsätta umgås med Jennie till helgen. Hon ska få med mig att klättra klättervägg, och det blir ju intressant!
-
Men ja, som sagt, lugnare dagar kommer nog nästa vecka. Jag måste dessutom börja plugga på mina sommarkurser, har inte riktigt kommit igång än. Idag är första dagen som jag känt att jag har haft tid att sätta mig ned med det ordentligt. Min tankegång gick ungefär så här: "Näe, nu MÅSTE jag faktiskt plugga lite!! Fast... det är ju fint väder, skulle vilja sola... Men nej nej, plugg, kom igen nu! ... Vänta va? Ska jag bara lyssna på förinspelade föreläsningar om chick lit? YAAY!!". Så nu ligger jag på balkongen i bikini och solar och lyssnar på mycket intressanta föreläsningar. Ibland går ju saker ihop.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0