SUCK

I mina äventyr runtom i Umeå stöter jag på mången människor som hetsar mig att uppdatera min stackars blogg. Jag håller med, men jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva om. Och ni som läser den här bloggen ofta vet ju att det är sällan som jag faktiskt skriver något värt att läsa här, så nu har jag VERKLIGEN ingenting att skriva om. Jag kan dock försäkra er om att jag faktiskt gör saker om dagarna, kvällarna och nätterna, men när jag väl sätter mig vid datorn och tänker att jag borde uppdatera så kan jag inte komma ihåg nånting. Och så hjälper det ju knappast att min kamera har varit död sen midsommar, så jag har inga bilder att bjuda på heller.

Men ja, jag gör inte så mycket konstiga saker. Som jag har berättat tidigare träffar jag mina vänner och familj. Jag dricker alldeles för mycket alkohol och lägger alla pengar jag sparar på att bo hemma på inträde till olika klubbar och skräpmat. Otroligt värt! På torsdag kommer Amanda hit över helgen och förgyller min tillvaro, det ska bli NÅ SÅ FRUKTANSVÄÄÄÄÄRT ROOOOLIIIIIGT!! Veckan därpå åker jag nog hem till Halmstad igen. Då kan ni börja förvänta er bättre uppdatering, håll ut tills dess!

Ordbajsningar
Postat av: the.pimp

fuck din blogg...... skärp dig eller förlora en riktigt clean läsare!

2012-07-20 @ 20:02:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0