stjärterum

Igår kom jag på idén att kanske ha en säng istället för en soffa, så har jag nånting fett att ligga i när jag ser på TV och som dessutom lätt kan sovas i när jag eller någon annan blivit för trött eller fått lite för mycket att dricka (eller att ha sexuella relationer i, om man gillar såna syndiga aktiviteter). Jag ventilerade mina tankar för Jasmine, och det var ju tur det, för i hennes hushåll höll dom precis på att forsla bort en 105 cm säng, så den fick jag köpa för en billig peng! Allt gick himlarns snabbt alltså, men jag är väl inget om inte lite sepe i huvudet. Så nu har jag en enorm säng under min loftsäng, en soffa som tar upp resten av lägenheten och ett alldeles för stort soffbord. Som tur var det en bekant här i Halmstad som nappade på min facebook-annons och vill köpa det av mig - tummen upp på det! 
Så här trångt och fint såg det ut igår! Men jag tror det kommer bli bra till slut, ska ni se. Har även kommit på hur jag ska möblera om för att kanske få plats med en fåtölj och liten läshörna. Det kommer bli trångt, men finns det hjärterum finns det stjärterum! (mitt favorituttryck)

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0