skärpning!

Nu börjar de riktigt hotfulla kommentarerna hagla in från the pimp, som jag misstänker sitter i Halmstad och häckar, om att jag måste uppdatera mer innan hon slutar läsa. Skärpning på mig, alltså!

Idag påbörjas min sista vecka i Umeå, och min vistelse avslutas lika fullspäckad som den påbörjades! Jag ligger ordentligt efter med plugget, men jag ska nog hinna klart om jag verkligen anstränger mig nu de sista två veckorna fram tills den tionde augusti då allt ska vara klart. Annars ska jobba mina två sista dagar på ICA, och självklart träffa mina allra närmaste en sista gång. Imorn kväll ska jag träffa Jennie, på onsdag ska jag och Olof se Dark Knight Rises och på torsdag ska jag mysa ordentligt med Linn och Erika. Det blir en superbra avslutning på den här fina sommaren i Umeå, och på fredag tar jag flyget hem till Halmstad. Det ska dock bli väldigt skönt det med, särskilt att få träffa min pimp igen, aka Jasmine den skånska blomman, och få förbereda mig inför den grymma hösten som väntar!

Alla pimps och andra trogna läsare som har lyckats hänga med under den här somriga bloggtorkan kommer snart få mer att läsa, jag lovar!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0