Mobilbilder

Eftersom jag inte kan få ändan ur så slänger jag upp lite random mobilbilder från sommaren. Tidslinjen lyder: från i fredags högst upp, midsommar längst ner. Jag hoppas att ni har förståååååått?
 
Börjar då med några bilder från i fredags, när jag och Jasmine hittade nostalgigodis som var deliiicciiooouuusss på en kiosk som typ BARA har massa godis som jag och Frida brukade köpa på Löftet efter skolan i mellanstadiet.
Sista kvällen i Umeå med Jennie blev mest mys hemma hos henne, hon spelade lite gitarr för mig och så såg vi film och åt kladdkaka. Sista dagen spenderade jag med Erika och Linn, vi åt lunch på Rost och traskade sedan på stan och åt glass och sånt fint!
Amanda kom ju och hälsade på!!! Hon och jag gick på bildmuséet som var superfint, och så hängde Jennie och Linn med ut och dansade.
Två random bilder med finaste, blivande USA-bon Erika. En dag gick vi på myrornas och en annan helg var bland annat Hanna med och vi gick ut och skakade våra lurviga.
Ellen vann över pappa och Olof i mitt hemmagjorda allmänbildningsquiz. Så här glad blev hon!
Efter en solig dag i stugan med Jennie åt vi hamburgare på hennes tak.
En annan kväll träffade jag Linn och Erika ute för en öl, sen köpte jag och Linn fetaste nachotallriken på Scharinska. 
Under en förfest hemma hos Jennie hittade vi en kaninlampa som fick sitta på (nästan) allas axlar. 
Och så avslutar jag med en bild på mig och mina syskon från midsommar! Gudars vilket fint litet gäng vi är, alltså!
 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0