glad idag

Några saker som gör mig glad idag:
  • Min fina vän Linn har fått ett nytt jobb, och jag kunde inte vara mer stolt över henne!!! 
  • Jag har världens bästa pappa som letar upp och postar sitt gamla mobila bredband till mig, så jag kan lämna tillbaka det nya jag var tvungen att köpa för tusen kronor! Min ekonomi är någorlunda återställd!
  • Jag har äntligen hittat en helkroppsspegel, kostade bara 50 kronor på röda korset! Tog mig bara precis ett halvår från inflytt. Hittade även ett skoställ häromdagen och ett gäng ramar idag som jag också har satt upp. Nu ska jag bara ha några blommor och en kaktus så är min lägenhet nästan fin.
  • Jag löste mitt livs första korsord igår, är fortfarande stolt över det idag. Bildbevis: 
  • Jag drog upp några gamla skokartonger med min barndomsminnen som jag har packat ned i omgångar genom åren. Hittade en del fina brev, bland annat mina första (och enda) kärleksbrev från min första "pojkvän". Det fanns även ett brev från Frida på mitt finaste brevpapper där hon hade skrivit stort i krita: "HEJ INGRID DU HAR EN FIN FAMILJ TA VÄL HAND OM DEN. OM DU HAR MENS NÅGON DAG KAN DOM STÖTTA DIG. NU ÄR JAG LESS HEJD." Och den här skräckinjagade bilden på samma Frida:
Hahahaha alltså så fruktansvärt.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0