yoga, ya'll

Precis hemkommen från mitt första yogapass EVER! Ja, jag är en oskuld. Min mödomshinna har spräckts på grund av alla stretchövningar. Eeeh. Hur som helst var det inte så farligt som jag trodde det skulle vara! Jag förväntade mig att jag skulle ligga som en köttklump på golvet och gråta över alla stela lemmar (if you know what I mean) medans alla andra bara andades ut sin dåliga energi utan att bry sig om mig. Okej, jag var inte bäst i klassen, precis, men jag hängde i alla fall med på allt! Dock kunde jag inte riktigt slappna av helt och hållet eftersom Jasmine har berättat skräckhistorier om hur hon var på yoga en gång och nåågon pruttade. Jag var heeeelt säker på att jag skulle prutta och sen antingen behöva gå ut därifrån i ren skam eller ligga kvar och frodas i min stank. Men ni kan andas uuut, för jag höll mina gaser inne i kroppen. Skönt att veta, va?
Det där är jag nu.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahahah åhhh.. jag gillar ditt höftskynke. Väldigt Mowgli a la 88 år.

2012-01-24 @ 20:54:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0