WOOP WOOP

Nu känner jag mig glad och pigg, för vi började med en ny delkurs idag, Redovisning och budgetering heter den! Låter kanske inte som världens roligaste ämne, men det råkar vara så att läraren är heeelt underbart bra. Hon pratar så att man HÖR VAD HON SÄGER, hon är pedagogisk och inte så skrämmande så att man inte vågar fråga! Dessutom visade det sig att jag kom ihåg himlarns mycket från företagsekonomin i högstadiet ändå, det trodde jag verkligen inte! Så jag tror den här kursen kommer gå bra, och det verkar som att hela klassen har vaknat upp från sin tråkkoma vi legat i i några månader nu. Känns bra, känns bra.
-
För övrigt måste jag bara berätta om min mardröm jag hade inatt. Jag drömde att jag satt och pratade med någon och att samtalet filmades. Sen när jag tittade på filmen så insåg jag att jag pratade skånska!!!! Jag frågade Amanda: "Amanda, låter jag så där på riktigt? Pratar jag skånska?!?!?" och hon bah "jaa, du har ju gjort det i några månader nu!", som att jag bara hörde mig prata norrländska i mitt huvud, men skorrade och sådär på riktigt! Så fruktansvärt.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0