umebilder

Ikväll bär det av till Stockholm och tidigt imorgon till Egypten! Jag kommer ha datorn med mig men vet inte alls hur det ser ut med internet och sådär, så som vanligt så kanske det blir glest med uppdateringar. Men jag tänkte bjuda på alla bilder från jul och nyår (shit, det blir en del) och min tid här i Umeå, så får ni något att dreggla över medans jag är borta!
Först lilla julafton hos mormor och morfar några dagar innan riktiga julafton!
Mormor och morfar var hotties som unga.
Sen åkte vi till Skellefteå och firade riktiga julafton med farmor och farfar!
Champagne till Kalle Anka.
Jag fick hänga med Malle, Becky och Vickie på annandagen!
Sedan vankades det nyårsfirande!
Jag. Åt. Ihjäl. Mig.
Vi firade in nyåret på Rex, och där avslutar jag! Nu ska jag ladda kameran inför våra äventyr i Egypten! God fortsättning till alla mina vänner!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0