syndrom på nå sätt

Alltså, ibland undrar jag på riktigt om det kan vara så att jag har ADHD och seriösa koncentrationssvårigheter. Nog måste det väl åtminstone finnas något sorts påhittat syndrom som kan beskriva det jag lider av? Jag har i nuläget fem av sju frågor kvar att skriva på min hemtenta som ska vara klar på söndag, men ändå kan jag inte slita mig från reddit, failbook, did-you-kno och alla andra sjuuuuuuuukt intressanta och fnissiga och ovärda sidor. Jag skyller allt på internet. In fact, jag skyller allt på VÄRLDEN, för att den ska fortsätta producera så sjukt intressanta och konstiga saker hela jävla tiden. Jag måste faktiskt plugga, okej? Kan ni lägga ner?
Just nu står linssoppan på spisen och jag övertalar mig själv att om jag bara ser Sherlock-avsnittet jag har osett så kommer jag kunna koncentrera mig sen. Jag lovar. Säkert. Det är sant! Käften.
-
Annars har jag tagit ett beslut om att inte dricka alkohol eller äta socker/godis/snacks ÅTMINSTONE tills dess att jag har flyttat. Okej, det är bara typ två veckor kvar tills jag flyttar, och jag kan i alla fall hålla mig från alkohol längre. Just nu känns det hur som helst bara som att jag måste komma i form lite, så jag ska komma in i mina rutiner igen och sen får kakorna göra entré i mitt liv igen. Åh, kakor, how I miss you. MUMS MUMS! Nej, Ingrid, sluta nu. Du gör det bara värre. Linssoppa är också gott.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0