stolt som fäään

Guuuusch vad jag känner mig stolt över mig själv som, efter många veckor av snack och lite verkstad, ÄNTLIGEN kommit mig iväg på ett träningspass. Detta är ett så mycket bättre beroende än mitt sockriga, och just nu känner jag mig glad och pigg och peppad på liiiivet. Inte ens skolstressen kan komma åt mig, jag är så glad, så glad. Nu när jag kom hem öppnade jag ett brev från CSN där dom informerade mig om att min skuld för nuvarande ligger på 29 935 kronor. Ajjjjjjjjjj, det sved. Minuten efteråt läste jag ett mail från programrektorn på skolan som sa att det behövdes folk som kan representera mitt program på skolans öppet hus om två veckor, och ersättningen är 100 kronor i timmen. EEEH JA? 17-20.00 en dag och 09-13.00 en annan. Så det är ändå några lättförtjänta 700 kronor som trillar ned i fickan. Kanske inte betalar av så mycket av min skuld till CSN, men det väger i alla fall upp för min shopping tidigare idag. Glad, glad, glad skuttar jag vidare och lagar middag.
God kväll!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0