sockerförbud

Nu håller jag inte reda på om jag har skrivit om mitt sockerförbud här på bloggen, men... ja, jag har sockerförbud i alla fall. Nu har jag inte ätit socker (i formen av godis, snacks och annat sött och gott som gör livet värt att leva) sen i onsdags och jag har insett att jag faktiskt verkar ha ett problem. Varenda kväll kryper det i fingrarna av att sitta och smaska på något, och innan jag åkte hem till Umeå så åt jag någon sort av onyttigheter nästan varje kväll. Så det är nog bäst om jag håller mig ifrån allt sånt där ett tag och försöker avvänja mig. Nu lider jag lite av withdrawal.
Saker jag ska äta när mitt sockerförbud är över:
  • Mums mums
  • Cookies
  • Cremefyllda chokladmuffins
  • Chokladmousse
  • Stjärnsnacks
  • Sourcream naturchips med vitlöksdipp och dricka coca cola till
  • Choklad-vad-som-helst
Av någon anledning blev jag hänvisad till bloggen foodsex.tumblr.com. Tack så jävla mycket.

Ordbajsningar
Postat av: Food Sex

May that site haunt you as it's been haunting me.

2012-01-15 @ 23:02:26
URL: http://wherethewindblows.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0