snöggt

Ikväll ska vi ut och slå klackarna i taket!!!! Det blir jag, Amanda, Jasmine och "Jasmines Jennie" (Anna). Gudars så kul vi ska ha, det har jag redan bestämt! Särskilt efter gårkvällens tråkfiasko. Nej, nu behöver jag lite skoj. Jag har städat hela lägenheten, duschat och redan gjort mig fin (jag är alltid ute i alldeles för god tid). Att döma av hur många egobilder jag tagit med webcamen så kan jag ju säga att jag känner mig rätt snygg ikväll, alltså!!! Det ser mest mörkt ut på bilden, men i verkligeheten är jag en rejäl liten färgklick! Har på mig den nya klänningen från Indiska som ser ut som en tavla eller nåt, och så lila ögonskugga. Det är nästan som att jag inte fattar att det är snöstorm ute och tror att det är vår istället. Herreminje! make a gif at gickr.com
make a gif at gickr.com

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Hej! Du är verkligen skitsnygg på de där fotona! Vad konstigt det är va, först flera veckor av intensiv kontakt och så inget på alls på nästan två veckor! Ringer om nån dag. Har varit ute och åkt skidor - hur mycket snö som helst. Vi hörs! Kram mamma

2012-01-22 @ 22:58:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0