smekmånad

Jag älskar den här smekmånadsperioden man får när man flyttat till ett nytt ställe. Nu är jag ju så himla mån om att allt ska vara fint och städat, jag ska ha ett fullt kylskåp, vika alla kläder superfint och bädda undan bäddsoffan varje morgon! Jag tyckte till och med att det var spännande och duscha imorse! Dock gör ju jag allting typ tio gånger så långsamt som alla andra (jag bara rör mig långsamt i allmänhet, tror jag), så det är fruktansvärt tidskrävande. Det här lär ju få hålla i sig i kanske två veckor till, sen får det va.
Nu ska jag sticka iväg och köpa insynskydd så jag inte behöver smyga omkring med händerna över brösten i mitt eget hem, sen väntar en eftermiddag på skolan. Jag tycker alltid det är så kul att få träffa klassen, även om lektionerna för det mesta är tråkiga, och jag tycker det är kul att jag tycker det är så kul! Laterzzzz.
Dagens bild ur arkivet är världens roligaste på när Becky fick följa med och leka med Björns hundar. Observera hur hunden flyger, så klockrent!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

hahhhahaahhaa alltså kan inte inte skratta när jag ser den här bilden

2012-01-31 @ 21:01:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0