shopping spree

Oj, oj, oj, nu har jag och Jasmine varit ute på stan och gjort av med pengar. Eller grejen är, och detta är faktiskt inte ursäkter eller bortförklaringar utan FAKTA, att jag har gått omkring med BHar i helt fel storlek i några år nu, och nu kände jag att det äntligen var dags att ta tag i det hela. Därför gick jag på Twilfit och fick hjälp med att hitta rätt storlek, och köpte sedan BHar för 800 spänn. Det tyckte jag var väldigt värt och nödvändigt eftersom jag nu också har slängt bort mina gamla. VÄLDIGT nödvändigt. Och allt det andra jag har köpt var faktiskt bara på rea och därför inte så farligt dyrt eller onödigt. Men nu behöver jag nog ganska säkert inte köpa några nya kläder på ett bra tag, utan det får bli inredning som står på listan nu när jag flyttar.
Två t-shirtar från Monki, 40 och 60 kronor styck = BRA PRIS!
Två superfina klänningar, den rödvitrandiga från Vero Moda för 60 kronor, den mönstrade från Indiska för 99 kronor = BRA PRIS DET MED!
Svart pennkjol från Indiska för 45 kronor (halva reapriset yoo) och en blå skjorta från Vero Moda för 100 kronor = MYCKET BRA PRIS!
Så ja, om man då INTE räknar BHarna för 800 kronor så har jag ju fått väldigt mycket för pengarna idag, och jag är sjukt nöjd. Nu ska jag äta lunch, chilla ett tag och sedan åka och träna för första gången på ett bra tag, ska bli riktigt skönt! Laterzzzz.

Ordbajsningar
Postat av: LN

men hallå får man inte se bharna eller...... känner mig ju nyfiken nu

2012-01-18 @ 15:36:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0