nyckelkeyllave

Idag har jag spenderat större delen av dagen med att slänga ihop alla mina ägodelar i resväskor och sopsäckar för att imorgon kunna transportera allt bort till Skepparegatan 15 där jag ska få bo på obestämd tid. Mitt i allt fick jag ett SMS om att jag kunde komma och hämta nyckeln till lägenheten, och då jävlar blev det fart på mig ska ni veta! Jag nästan kutade bort till min nya lägenhet och slet upp dörren. Hela den här tiden sen jag var och tittade på lägenheten med Ellen i typ november så har jag varit rädd att jag kommer ihåg fel med hur allt såg ut, att jag skulle tänka att det var så mycket större och bättre än vad det egentligen var och sen bli superbesviken när jag väl kom dit igen. Så istället har jag gått omkring och sagt hur fruktansvärt litet och fult det är, hur dåligt med plats jag kommer ha och att jag helt enkelt kommer att få "stå ut", och - det funkade! När jag öppnade dörren nu så tänkte jag bara hur fruktansvärt trevligt det såg ut och var mycket större än jag hade väntat mig och... ja, det kändes helt enkelt jättebra! Jag gick omkring där i säkert en halvtimme och pratade med mig själv om hur jag skulle ha allting, försökte mäta ut vart loftsängen ska stå och massa sånt. Åh, det kommer bli så fint!!!
Imorn går som sagt flyttlasset, jag bjuder på lite bilder och sånt när jag har kommit i ordning, förhoppningsvis till nästa helg! TIHI!
Alva i en flyttlåda när vi flyttade från huset för precis tre år sedan. Helt sjukt att det bara var tre år sedan, känns som en hel livstid sedan. Och vart är Alvas hår på den här bilden? Det ser ju ut som hon har värst munkfrisyren, hahahaha. Förlåt, Alvis.

Ordbajsningar
Postat av: LN

shit jaa håret försvann

2012-01-29 @ 02:22:10
Postat av: Alva

inte gamla bilder på mig tack:P

2012-01-29 @ 16:11:51

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0