naturbegåvning?

Kom precis hem efter att ha varit på skolan och fått mitt CV granskat, och jag måste säga att det gick ganska så jävla bra!! Alla andra i kön fick stå i åtminstone fem minuter per person, men när jag gick fram och visade mitt CV så läste hon igenom det, markerade på flera ställen och gjorde mig nervös. Hon sa att det enda jag kunde tänka på var att kanske korta ned själva beskrivningarna av arbetsplatserna som jag jobbat på så att det såg ut som mindre text, men att det var det bästa CVet hon hade läst på hela dagen och att hon "fullkomligt njöt av att läsa det!". Det var som fan, tänkte jag, och frågade vad det var för något hon hade markerat på pappret, om det var något jag behövde ändra eller så. "Jaha, nej, det här var bara meningar och formuleringar som gjorde mig glad när jag läste dom!" och så kysste hon sina fingrar som värsta italienaren och sa "BRAVO!". Hahaha alltså när jag läser det här själv så låter det fan som att jag har hittat på det, men jag svär på någon död persons grav att det var så hon sa! Är så sjukt glad, känner mig rätt självsäker nu när jag ska ge mig ut i Halmstad och söka jobb, TIHI!
Kolla vad smart och sofistikerad jag ser ut! Vem skulle inte vilja anställa mig?!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Bra jobbat! :)

2012-01-24 @ 22:38:30
Postat av: jennie

vackra svenska, BEGÅVADE, flicka!

2012-01-25 @ 05:32:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0