MI4

Tänkte bara ta ett blogginlägg för att rekommendera Mission Impossible:Ghost Protocol till dom som är ute efter en bra actionfilm så här i vintermörkret! Det var faktiskt ett tag sen jag gick från biografen och inte kunde sluta prata om filmen. Jag och Amanda vaknade till och med denna morgon och det första vi gjorde var att börja prata om den igen. En hel del sjukt bra actionscener, mycket som fick mig att skrika "NÄEEJJJJJ, AKTAAA", men såklart också mycket som fick mig att LOL:a högt åt att Tom Cruise alltid bara kan borsta av sig och gå ifrån en bilkrasch eller liknande. Kunde tyvärr inte heller bortse från en hel del skeva kvinnobilder, kan tycka att det är lite synd att dom inte ens FÖRSÖKER rikta den till en annan målgrupp än testosteronfyllda killar när resten av filmen och storyn är bra, liksom. Men sjukt cool film i alla fall. Sedan återkom vi också till att vi var så HIMLA glada för Mikael Nyqvists skull som fick vara bad guy och fick såna coola bad guy-scener som inte kan komma ofta i en skådespelarkarriär! Grattis, Micke!

Ordbajsningar
Postat av: Micke

Tack så mycket.

2012-01-29 @ 11:39:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0