it buuuurnnsss

Istället för att ha is i magen och vänta tills min loftsäng kom ut på blocket, så valde jag att beställa den helt ny från IKEA istället. Då får jag den hemlevererad också. Dock kommer ju detta med ett ganska saftigt pris, och eftersom jag ville ha en bra madrass som inte var för tunn, eftersom jag faktiskt planerar att sova på detta i några år till, så slutade det med att hela kalaset gick på 5000 kronor. Det sveeeeeeeeeeeed som tusan, har lite ångest fortfarande. Dock tror jag allt kommer kännas bättre när jag faktiskt får nycklarna till lägenheten, vilket bara RÅKAR vara IMORN KVÄLL! YAAAY!! Det ska bli så spännande, jag vill så gärna få flytta in och fixa, tihi. Men innan dess måste jag träffa min projektgrupp för att påbörja ett projektarbete som typ är precis likadant som det vi hade under julen, fast större och pågår till i mars. Yay. Vad kul. Sen ska jag ikväll också bryta mitt sockerförbud då jag har tänkt baka cookies till mina vänner som ska hjälpa mig att flytta på söndag. OKEEEJ, jag KAN ha brytit det igår kväll när jag bakade kladdmuffins, men en kväll hit och dit spelar väl inte så stor roll. Jag har i alla fall lyckats hålla mig i över två veckor, så jag är stolt!
HAHAHAHAAHAH åh herregud. Tänkte bjuda på en gammal bild för att pigga upp inlägget lite och hittade den här då Erika på något sätt ligger mellan mina ben. Så fruktansvärt. Det har ska bli en tradition, ska börja lägga upp riktigt gamla bilder som bloggen har sett förut när jag inte har så mycket roligt att skriva om.

Ordbajsningar
Postat av: Erika

Hahahahahahhahahaha!!!!! Visste att det skulle vara den bilden!

2012-01-27 @ 12:50:19
URL: http://imbetterthantv.wordpress.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0