hemma hemma hemma

Efter tre veckor och massa flängandes hit och dit är jag äntligen tillbaka i Halmstad. Riktigt, riktigt skönt måste jag få påstå. Äntligen får jag gå på toa med öppen dörr igen, se på vad jag vill på TV, dricka vatten direkt ur kranen och bara slappna av. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - att bo ensam är underskattat. Nu ska jag trilla i säng och sedan försöka återgå till de rutiner jag inte har haft sedan innan Prag-resan, nämligen äta, sova, träna, plugga. Det ska bli skönt. Sen flytt om tre veckor - SWEET! Bilder från Egypten kommer imorn. Förresten åkte vi samma plan som både Anders Lundin och Carl Bildt - nu kan jag dö lycklig. Godnatt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0