fredagssuck

Suck... Efter en heldag i skolan har jag blivit förvisad till en ensam och tråkig fredagskväll då mina vänner har bättre saker för sig. Och eftersom jag håller stenhårt på mitt sockerförbud så har jag inte ens nå goa kakor eller muffins eller stjärnsnacks att se fram emot. Dubbelsuck!! Oh well.
-
Annars då? Annars är det bara drygt en vecka kvar tills jag får flytta in i min nya lägenhet, söndag den 29e! Ser mycket fram emot det! Idag kom jag på den briljanta idén att göra ett kollage med massa snygga, kurviga, inspirerande och imponerande kvinnor och bilder på mina vänner och min familj och annat som gör mig glad, som typ nån liten bild på Lasse Berghagen och Frank såklart! Jag ska klistra ihop allt det här till värsta fräsiga kollaget med glitter och allt, sen hänga upp det i min lilla walk-in-closet-fast-egentligen-bara-en-väldigt-liten-del-av-hallen som jag kommer ha i nya lägenheten. Då kan jag titta på allt det fina varje dag när jag gör mig i ordning och bli glad och peppad på dagen! Bra idé, va? Jag ska till och med gå så långt att jag bjuder på några bilder jag har tänkt ha med i kollaget.
SNYGGT!

Ordbajsningar
Postat av: LN

åå då måste du ju sätta upp bilder på elsa billgren!! hon är ju finast i hela världen

2012-01-20 @ 19:29:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0