fågel, fisk eller...

Alltså, från att ha varit stolt över att åstadkommit över två veckor utan snask till stor besvikelse. Jag kan som inte hålla mig från mina kladdmuffins, det finns inget lagom, inget mittemellan! Jag vill inte ens veta hur många muffins jag ätit sen igår kväll! Dock tog jag med några till projektgruppen idag och det gjorde dom glada. Men jag åt nog flest av oss alla ändå. Och sen blev det några till innan jag åkte och gymmade. Och nu avslutade jag just en till. Hmm. Ikväll ska i alla fall jag och Amanda gå på bio - Mission Impossible 4: Ghost Protocol!!!! Åh, vad vi är töntiga. Det enda vi har sagt som motivation för att se den är: "Men... Tom Cruise sitter ju och dinglar från världens högsta byggnad!!!!". Ja, ja, vi får väl se om den håller måttet. Dock känns det bra med lite action ikväll, ser fram emot det! * punches the air *
Nej, nu ska jag väl ta och laga mig lite middag... ELLER SÅ ÄTER JAG EN TILL MUFFIN! JAAAAAAAAAAAAAAAA!
Åh nej, det verkar som att jag bakade kladdmuffins den femte oktober 2009 också!!! Jag måste fan uppdatera mina recept, detta börjar bli löjligt. Den där väskan som står på stolen saknar jag... Den gick sönder. Detta blir en hyllning till väskan. Tyst minut.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0