DAGEN, LIVET, TIDEN

Dagen började med lite lagomt stor förvirring sådär, när jag loggar in på blogg.se och ser att "SMSlån" har kommenterat ett inlägg jag skrev den åttonde april 2008 om mina framtidsdrömmar om att flytta till Spanien och sen 2011 flytta till New York. Eeh. Bah va?
Sen följde lite mer logiskt tänkande ("Okej, om det finns nya avsnitt av 30 Rock, The Big Bang Theory och The Office BORDE jag ju se dom innan jag börjar plugga, annars kommer jag inte kunna tänka på något annat"), följt av lite panik (jag glömde tentapappret och alla stenciler som är min kurslitteratur i Umeå) följt av lite breakdown ("JEEHEHEHENNIIIE, JAG ÄR SÅ STRESSAAAD, BUHUUU") följt av ett gott råd ("Sluta flänna och ge dig ut på promenad istället", okej, Jennie är inte så rakt på sak och småelak och bonnig av sig, men det var mer eller mindre så hon sa det) följt av UNDERBARA VÅRKÄNSLOR! Vädret nu i Halmstad är nästan precis samma sorts väder som jag upplevde i London efter flytten. Blå himmel, solen lyser, några plusgrader och allmänt supehärligt promenadväder! Så det har gått rätt bra ändå, även om jag faktiskt inte har kommit igång med plugget än för dagen. Nu har jag i alla fall fått tag på stencilerna från den lilla ängeln Amanda, så jag ska bara slänga ihop en liten sallad till lunch, koka kaffe och sen sätta igång. Jag SKA sätta igång. Den här gången ska jag faktiskt det. Hejdå.
Försökte vända datorn och webcamen ut genom fönstret för att fånga hur fint vädret är, men... vet inte hur bra det blev...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0