black gold

Varenda gång jag gör mig en liten bistrokanna med kaffe till plugget, så tänker jag för mig själv "Jäääh, drinkin' the black gold". Även fast jag VET att black gold egentligen är vad man kallar olja, inte kaffe. Men enligt min logik så borde kaffe vara det svarta guldet för liksom... Det är svart, men ändå lite brunt, så man skulle kunna tänka sig att det är lite guldaktigt i vissa ljus. Sen så är typ kaffe det som svenskar dricker mest, och vi har ingen olja här, så då borde kaffe dra in mer pengar än olja... Fast samtidigt så producerar vi ju varken kaffe eller olja i detta land, och om man ska gå på vad som tjänar mest pengar så kanske olja vinner ändå... AAAJAAAA, jag dricker kaffe, i alla fall.
Jag sitter och är lagomt stolt över mig själv som har lyckats komma igång med den lilla inlämningsuppgiften vi har blivit tilldelade. Den ska vara inne på fredag, men då vi bara behöver skriva en till två sidor så har jag tänkt sätta igång med det idag och få det överstökat. Då kan jag få koncentrera mig på flytten resten av veckan istället. Och jag har redan skrivit typ en halv sida, så att så jävla svårt är det inte. Mycket bra, mycket stolt.
-
Nu ska vi se om jag kan hitta någon bra bild att piffa upp det här tråkiga inlägget med...
Det fick bli en bild på snopp-piercingar från The Sex Machine Museum i Prag! Erkänn att ni blir sugna nu!

Ordbajsningar
Postat av: LN

har en kk som har alla av dem

2012-01-23 @ 15:22:04
Postat av: Alva

åh fyfan alltså VEM

2012-01-23 @ 16:20:43
Postat av: jennie

Jag gillade din rubrik "Black gold" och sen såg jag bara en bild av penisar. Dock var alla blekare än vad jag väntat mig..



MEN! jag skulle lätt ha en sån där lädergrej runt min penis om jag hade en. Som ett nit-armband. Sjukt respektingivande och coolt!

2012-01-23 @ 20:58:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0