belöning

På ett helt otroligt, makalöst, fantastiskt konstigt sätt så har jag lyckats skriva klart nästan hela min tenta. Nu har jag bara en liten slutdiskussion kvar och den har jag gott om tid att knåpa ihop imorgon! Jag är så stolt över mig själv, även fast jag verkligen inte har använt min tid särskilt bra eller sådär. Jag lyckades få det klart i alla fall! Så nyss när jag insåg att jag skulle hinna klart med allt i tid ändå tänkte jag att jag skulle få en liten belöning. Av någon konstig anledning bestämde jag mig för att rensa avloppet i duschen eftersom det verkar ha blivit helt stopp där. Jag bände upp golvbrunnen med en galge, Macgyver-style, och tänkte att där såg det ju inte så farligt proppat ut? Hittade en liten hake som gjorde att man kunde lyfta på en till del i brunnen, drog upp och... Fyyyyyy fan. Alltså hår, hår, hår i mängder, i klumpar, i MÖGLIGA klumpar. Och stanken var så fruktansvärd så att jag faktiskt ramlade på rumpan. Jag var tvungen att springa därifrån och lugna mig ett tag. Men eftersom jag inte är någon mesig liten stereotypisk tjej som inte klarar lite rörmokararbete själv, så gick jag in igen med en plastpåse på handen och tog bort allt ihop. YAY ME! Fortfarande något av det äckligaste jag har gjort i mitt liv, och då har jag ändå grävt fram en gammal blöja ur en toalett... Fråga inte.
Nu väntar jag bara på att doftljuset inne på toaletten ska göra sin grej så att jag kan duscha och sedan bege mig till Amanda för lite välförtjänt lördagsmys!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0