beauty night

Igår hade jag, Jasmine, Amanda och Isabelle liten beauty night hemma hos mig. Jag blekte och färgade håret, Amanda färgade håret och så la vi allihopa ansiktsmasker. Vi såg inte riktigt kloka ut, men kul hade vi i alla fall! Dock är det inte så stor skillnad på mitt hår nu jämfört med tidigare, bara något ljusare och jämnare färg. Det kommer nog bli ljusare snart när det inte är så nyfärgat, men jag tog helt enkelt en lite för mörk färg för att färga på det blonda. Oh well, det kommer bli ljusare snart, och till sommaren kommer jag nog kunna stoltsera med riktigt ljusbrunt hår! Här kommer några bilder och en video.
Isabelle kan sin skit.
HAHAHA ALLTSÅ JAG SER UT SOM EN TUMME!!!
Det är alltså INTE så här jag ser ut nu, utan det var helt planerat med att färga om det till brunt efter det här steget!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahahah åhhhh du såg VERKLIGEN ut som en tumme!!!!!! åh vad rolit. pussss

2012-01-19 @ 00:16:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0