bakisdagen nummer ett

Av någon anledning blir en rolig kväll roligare då man inte behöver betala så mycket! Det är det som är så bra med att gå ut i Halmstad, här finns det flera klubbar som har gratis inträde, eller så kostar det kanske runt 50 kronor. Den "lyxigaste" klubben här kostar 100 kronor att gå in på, medans det är standardpriset hemma i Umeå! Så för oss snåla och fattiga studenter så är det mycket bra! Jag hade hur som helst superkul igår med tjejerna. Amanda sov över här och idag har vi haft världens lataste bakisdag. Vi beställde hem pizza från onlinepizza.se (höjden av lathet att inte ens orka ringa och beställa, liksom) och har legat i sängen och sett på Tough Love och sen Singin' in the rain. Sjukt skönt, man måste ha såna här dagar också ibland! Tyvärr var min kamera död redan innan kvällen började så jag har inga bilder att bjuda på. Sad face.
Aja, nu ska jag... Äta upp resten av pizzan och... äta pizza.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0