tråkig

Jag ber om ursäkt för det tidigare, urtråkiga och lite halvdeppiga blogginlägget. Jag blev så besviken på mig själv att jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och fixa lite här hemma. Eller ja, det var inte så mycket beslutsamhet som det var penningabrist = matbrist = sockerbrist = brist på saker att göra och äta. Hmm. Hälsosamt och bra. Hur som helst tog jag tag i disken som har stått sedan i söndags, städade lite och bestämde mig för att sätta upp mina hyllor som jag skjutit upp så länge.
TA-DA!!! Hylla uppsatt, alldeles själv. Det är denna hylla som har inspirerat mig till att skaffa kaktus. Ska ha en stor kaktus där uppe, och rama in teckningen på Frank som Ellen ritade så att han också kan bo där. Tills vidare får syskonen sitta där uppe tillsammans med den grekiska sex-kalendern jag fick av Jennie i somras.
Sedan tänkte jag sätta upp min mest efterlängtade hylla i min lilla walk in-closet. Det gick sämre. Sämst.
Dumt hål i väggen.
Dumma hylla. Ligg där på golvet och skämmes ordentligt.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Först trodde jag den sista bilden föreställde en hylla uppsatt på en vägg. Jag ba "Hm, nej Ingrid"

2012-02-23 @ 00:31:12
Postat av: LN

ahhahahahahha dör på olofs kommentar

2012-02-23 @ 09:39:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0